© 2007 - 2021 Orice Media SRL
Share

Optimizare SEO


Ai cautat servicii de optimizare SEO? Incepe sa te situezi mai sus in rezultatele cautarilor de pe Google si sa ai mai multi vizitatori pe site. Afla mai multe despre procesul de optimizare site.

De ce ai nevoie de SEO

Foarte multa lume cauta lucruri pe internet. Traficul de pe site-ul web poate fi un factor foarte puternic in dezvoltarea unui business. Motorul de cautare Google este responsabil pentru cea mai mare parte a traficului de pe internet. De aceea este important ca site-ul tau sa fie optimizat pentru a aparea cat mai sus in rezultatele cautarilor.

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (Optimizare pentru motoarele de cautare), care este procesul de imbunatatire a continutului unui site web cu scopul cresterii vizibilitatii in motoarele de cautare.

Optimizarea SEO este procesul prin care se doreste cresterea traficului din cautarile organice (trafic neplatit) pe un site web prin pozitionarea acestuia cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare. Vorbim despre un proces care este in continua schimbare si de lunga durata.

Obiectivul unei campanii de SEO este sa atragem cat mai multi vizitatori care sunt interesati de produsele sau serviciile site-ului prin intermediul motorului de cautare Google. Google este motorul de cautare cel mai utilizat in Romania, cu o cota de peste 95% din piata.

Atunci cand apeleaza la o agnetie SEO, o companie are ca obiectiv sa isi creasca vizibilitatea in rezultatele de cautare in motoare de cautare precum Google.

Hai sa vedem cum iti putem face afacerea mai vizibila!

Agentie SEO

Iti putem creste vizibilitatea site-ului folosind strategii de optimizare SEO pentru motoarele de cautare dobandite de alungul anilor. Eforturile noastre SEO sunt usor cuantificabile si sunt individualizate in functie de obiectivele si publicul tinta al fiecarui client.

Oferim o gama larga de servicii de optimizare site adaptate la nevoile si obiectivele tale. Nu toate strategiile SEO functioneaza la fel de bine pentru toate site-urile

O strategie de SEO local ii permite site-ului tau sa ii comunice lui Google locatile unde iti desfasori activitatea. Domina rezultatele de Google Maps si listele locale de business-uri cu ajutorul strategiilor noastre de SEO Local.

Conform comunicatelor de presa Google, peste 50% din cautarile web se realizeaza de pe un dispozitiv mobil. Optimizarea SEO pentru dispozitive mobile implica ajustatea designului, a vitezei de incarcare si a altor factori cu scopul de a facilita indexarea site-urilor pe paginile cu rezultate mobile.

Servicii profesionale SEO

Procesul presupune efectuarea de operatii cum ar fi:

  • Analiza cuvintelor cheie
  • Alegerea si prioritizarea cuvintelor cheie
  • Analiza site-urilor concurente
  • Detectarea si reolvarea problemelor de ordin tehnic din site
  • Optimizarea vitezei de incarcare a site-ului

Sa presupunem ca detii un cabinet stomatologic si doresti sa apari in cautarile de pe Google pentru cuvinte cheie precum: cabinet stomatologic, stomatologie sau implant dentar.

Noi te vom putea ajuta sa iti indeplinesti obiectivul. Tinem cont de cei peste 200 de factori de clasare de care Google tine cont atunci cand afiseaza rezultatele cautarilor.

Esti pregatit sa incepem optimizarea site-ului tau pentru cautarile organice? Alege-ne ca partener si haide sa crestem afacerea ta impreuna!

In prezent din ce in ce mai multe companii investesc in servicii profesionale de optimizare a site-ului. Inainte de a investi in astfel de servicii ar trebui sa stii ce este SEO. Iti vom explica in continuare cum te ajuta SEO sa iti cresti afacerea si ce servicii iti punem la dispozitie. Daca ai intrebari in legatura cu serviciile de SEO pe care le oferim, te rugam sa ne contactezi completand formularul de contact sau sunand la numarul de telefon +40 740-137.398.

Garantii Optimizare SEO

Multa lume promite rezultate 100% garantate in urma optimizarii site-ului. Noi nu facem parte dintre ei. O campanie SEO este un efort pe term lung cu rezultate variabile.

Insasi Google mentioneaza intr-un ghid legat de SEO ca “nimeni nu poate garanta pozitia #1 in Google. Mare grija la agentiile SEO care garanteaza acest lucru.”

Asa ca nu va oferim nici o garantie 100%, in schimb facandu-va o promisiune sincera ca ne vom da silinta sa va imbunatatim pozitia in Google printr-un proces corect si transparent.

Daca iti este mai simplu sa discuti telefonic cu unul din specialistii nostri, contacteaza-ne si vom gasi solutia potrivita pentru afacerea ta!

+40740137398

Etapele procesului de optimizare

01.

Cresterea traficului organic

Pentru masurarea volumului traficului folosim instrumentele pe care Google ni le pune la dispozitie: Google Analytics si Google Search Console. Cu ajutorul acestora putem vedea cati vizitatori are site-ul, zona din care acestia au accesat site-ul, tipurile de dispozitive folosite, paginile pe care au navigat, timpul petrecut pe site, cuvintele pentru care site-ul a aparut in cautari, pozitionarea in motoarele de cautare pentru anumite cuvinte cheie etc.

02.

O mai buna vizibilitate a site-ului pentru cuvintele cheie stabilite

Vom stabili care sunt cuvintele cheie pentru care doresti ca site-ul tau sa apara in cautari si le vom structura in vederea optimizarii

  • Testare si repare optimizari mobile

  • Reparare linkuri stricate

  • Alegere versiuni canonice a site-ului

  • Optimizare de texte si atribute pentru imagini

  • Optimizare dimensiune imagini

  • Analiza linkuri catre website

  • Strategia de strangere de backlink-uri

  • Integrarea cu retele sociale

Ce include promovarea SEO

Auditul SEO

Inainte de a incepe procesul de optimizare SEO a unui website va trebui sa facem o analiza a acestuia. In functie de rezultatele analizei vom sti ce avem de facut, care sunt punctele slabe ale site-ului si ce ar trebui imbunatatit. Expertii nostri SEO vor creiona o strategie SEO in urma auditarii site-ului.

In cadrul unui audit SEO ne vom concentra atentia asupra:

  • structurii site-ului tau, atat din punct de vedere al continutului cat si al aspectelor tehnice
  • traficului de pe site
  • datelor din Google Search Console

Pentru a realiza cu succes auditul, vom utiliza o serie de unelte online profesionale. Cu ajutorul acestor resurse vom face o analizza amanuntita a site-ului si vom putea dezvolta o strategie pentru compania ta.

Analiza competitorilor

Analiza concurentei este un pas peste care nu putem trece atunci cand vine vorba de o campanie SEO de succes. Este important sa descoperim care este concurenta ta, care sunt punctele tari si punctele slabe ale acesteia. Putem astfel detecta oportunitati de crestere a traficului.

Cercetarea cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este unul dintre cele mai importante elemente ale unei campanii SEO. Cu ajutorul cuvintelor cheie site-ul tau va aparea in rezultatele motoarelor de cautare si va ajunge la persoanele interesate.

Analiza cuvintelor cheie este procesul prin care este investigat volumul cautarilor si costul pe click (CPC) pentru aceste cuvinte. Din aceste date vom obtine informatii valoroase cu privire la termenii pe care ii vom folosi in continutul site-ului.

Cuvintele cheie se utilizeaza in continutul site-ului si ajuta compania sa atraga potentiali clienti. Inserate pe o pagina sau pe un articol de blog, cuvintele cheie au rolul de a optimiza continutul.

Crearea si implementarea continutului

Pe baza cuvintelor cheie alese in pasul de mai sus, vom crea continut pentru site. Vom optimiza fiecare pagina pentru cuvantul pe care-l consideram cel mai relevant.

Continutul poate fi de mai multe tipuri: articol de blog, pagina de servicii, pagina de produs, ghiduri, video etc.. Pentru a fi in concordanta cu cerintele motoarelor de cautare, continutul trebuie sa fie original si sa aduca informatii valoroase in fata cititorului. In cazul in care un site foloseste continut copiat, care nu este original, site-ul respectiv poate fi penalizat de catre Google iar rata de conversie va scadea.

Articolele de blog – sunt un tip de continut care contin in jur de 1000 de cuvinte si care ofera informatii despre un anumit subiect. Articolele de blog sunt pe placul motorului de cautare Google deoarece aduc in permanenta continut nou si original.

Paginile de servicii – sunt pagini in care descriem serviciile pe care compania ta le pune la dispozitia clientilor. Potentialii clienti pot afla detalii despre activitatea ta si se informeaza inainte de a lua legatura cu tine.

Paginile de produs – ofera o descriere amanuntita a produselor pe care le comercializezi. In aceste pagini includem informatii despre produse precum text, imagini, decrieri, dimensiuni, marimi, materiale etc.

Optimizarea SEO on page

In aceasta etapa ne concentram pe optimizarea elementelor de pe site: continut, viteza de incarcarea site-ului, designul paginilor, aspecte tehnice.

Vom realiza meta titlurile, titlurile si subtitlurile pentru fiecare pagina (H1, H2, H3) si vom genera structura interna de link-uri.

Vom crea un sitemap si il vom trimite catre Google pentru a indexa paginile din structura acestuia.

Continutul paginilor va fi scris pentru utilizatori in primul rand, iar mai apoi pentru motoarele de cautare. Continutul va avea o structura complexa si detaliata. Ne vom asigura ca site-ul web are continut cu un numar mare de cuvinte si acestea sunt lizibile. Google va primi astfel semnale pozitive si ne va ajuta sa pozitionam site-ul mai sus in paginile cu rezultate.

Ne vom asigura ca site-ul este respinsive si este afisat corect pe toate tipurile de dispozitive. Imaginile trebuie sa arate bine atat pe desktop cat si pe dispozitivele mobile.

Optimizarea SEO off page

Optimizarea SEO off page consta in realizarea de campanii de advertoriale si aducereea de link-uri externe catre site-ul tau. Calitatea si cantitatea de link-uri externe care vin spre site au o greutate mare in clasarea in rezultatele de cautare, Optimizarea factorilor din afara site-ului influenteaza pozitionarea in rezultatele de cautare.

Raportarea rezultatelor

Iti vom oferi periodic rapoarte cu privire la traficul de pe site, rata de conversie si pozitionarea in motoarele de cautare. De asemenea iti vom raspunde la toate intrebarile pe care le ai in legatura cu campaniile pe care le desfasuram. Ne place sa fim transparenti iar clientii nostri sa fie mereu informati.

Ce este SEO si de ce este important pentru Google?

Termenul SEO este acronimul de la „Search Engine Optimization”, in limba romana se traduce „Optimizarea pentru motoarele de cautare”.

Optimizarea SEO este procesul prin care se doreste cresterea traficului din cautarile organice (trafic neplatit) pe un site web prin pozitionarea acestuia cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare. Vorbim despre un proces care este in continua schimbare si de lunga durata.

Obiectivul unei campanii de SEO este sa atragem cat mai multi vizitatori care sunt interesati de produsele sau serviciile site-ului prin intermediul motorului de cautare Google. Google este motorul de cautare cel mai utilizat in Romania, cu o cota de peste 95% din piata.

Descopera cum putem sa crestem afacerea ta

    Cu acordul dumneavoastră, folosim cookie-urile în vederea evaluării și analizării cotei de utilizare a paginii de internet, a personalizării în funcție de interesele dumneavoastră și pentru a vă oferi mesaje promoționale și informații relevante.

    Alegeți ce cookie-uri să fie autorizate.
    Puteți schimba aceste setări oricând.

    Cookie-uri necesare sa functioneze site-ul:

    • Esențial: Ține minte setările permisiunilor de cookie
    • Esențial: Permite sesiunile de cookie
    • Esențial: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator

    Prin acceptarea acestor cookies permiteti site-ului sa:

    • Analiză: Ține evidența locației și regiunii bazat pe IP
    • Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
    • Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică