Ce este Google Ads
Google Ads este o platforma pentru publicitate online. Platforma este oferita de Google.
Atunci cand un utilizator cauta o expresie in motorul de cautare Google, acesta va primi rezultatele pe o pagina cu rezultate, generata de motorul de cautare. Rezultatele de cautare au incluse si reclame platite care vizeaza acel cuvant cheie. Toate reclamele sunt afisate in partea de sus a paginii cu rezzultate. Forma lor este aproape identica cu cea a rezultatelor organice (neplatite), cu exceptia ca anunturile au o mica pictograma cu textul „Anunt”.
Avantajul anunturilor este acela ca sunt pozitionate deasupra rezultatelor organice iar catre primele pozitii din lista Google se indreapta majoritatea traficului. Totusi nu este garantat ca anuntul va aparea de fiecare data primul in lista deoarece, in functie de competitivitatea domeniului in care activezi, mai pot fi si alti marketeri care isi plaseaza reclamele prin intermediul Google Ads.
Orice Media are in componenta specialisti PPC, care au creat campanii de promovare online pentru diferite industrii. Ne adresam, printre altele, unor domenii precum: Servicii IT ,Financiar, Medical, HORECA, Productie, Fraciza, Servicii profesionale, Constructii si altele.
Hai sa vedem cum iti putem face afacerea mai vizibila!
Creste afacerea ta cu Google Ads
Vrei sa atragi clienti interesati de serviciile sau produsele tale cat mai rapid? O campanie Google Ads te ajuta sa ajungi rapid la clientii tai prin intermediul platformei de cautare Google. Publicitatea pe Google este unul dintre cele mai eficiente moduri in care te poti promova in mediul online.
Intr-o campanie PPC regula este ca vei plati doar atunci cand un utilizator va da click pe anuntul tau. Pentru fiecare click vei plati o suma cuprinsa intre cativa bani pana la zeci de lei, in functie de competitia in domeniul respectiv de activitate. Nu vei plati nimic daca nimeni nu a dat click pe reclama ta.
De fiecare data cand o persoana realizeaza o cautare pe Google, aceasta se asteapta sa gaseasca rezultate relevante. De aceea este important ca pe site-ul tau sa apara informatii relevante pentru utilizatori.
Te putem ajuta fie ca pornesti de la zero sau doresti sa preluam o campanie Adwords existenta. Tipul de campanie pe care il vom alege trebuie sa fie in concordanta cu obiectivele tale.
Obiectivele unei campanii pot fi: vanzari, gasirea de clienti noi, cresterea traficului pe site, promovarea produsului sau a serviciilor, promovarea unei aplicatii.
Tipuri de campanii
Este cel mai popular tip de reclama pe Google; reclama ta va aparea in rezultatele de cautare doar atunci cand cineva va folosi cuvintele cheie pe care le-am setat; aceasta retea este un grup de site-uri in cadrul carora pot fi afisate reclamele tale. Anuntul tau va aparea in rezultatele cautarii, atunci cand un utilizator va folosi unul dintre cuvintele cheie pe care le-am setat in campanie
Anuturile de acest tip pot fi sub forma de text sau de imagini (pot fi imagine + text); in acest tip de campanie vom plasa bannere pe site-urile pe care posibilii tai clienti le viziteaza; Reclamele sunt afisate in milioane de site-uri in functie de filtre precum: site-uri care contin anumite cuvinte cheie, site-uri care dezvolta un anumit subiect etc.
Produsele tale sunt afisate in rezultatele de cautare ale utilizatorilor. Pentru a mari sansa ca un client sa dea click pe anunt, acesta va contine elemente precum: titlul produsului, pret, imagine.
Video-ul tau poate fi afisat in cadrul platformai Youtube, in video individual sau incorporat in alt video. Putem sa folosim videoclipuri pe care le-ai creat si le-ai incarcat in contul tau de Youtube. O campanie video iti va permite sa ajungi la clientii tai in momentul in care acestia acceseaza site-uri asociate cu domeniul tau de activitate sau vizioneaza videoclipuri pe Youtube care au legatura cu produsele tale. Publicul tinta poate fi targetat in functie de sex, locatie sau interese.
De ce o Agentie Google Adwords?
Vei obtine rezultate rapid
Rezultatele nu vor intarzia sa apara in cazul unei campanii de reclame pe Google. Poti avea vanzari sau conversii inca din prima zi de campanie.
Te vei adresa doar celor interesati direct de produsele sau serviciile tale
Traficul pe care il aducem pe site este targetat. Reclama ta va ajunge doar la acei oameni care sunt cu adevarat interesati de produsele tale. In Google Ads, targetarea repreinta modul in care agentia noastra de marketing controleaza unde anume vor fi afisate reclamele tale si ce public le va vedea. Prin aceasta ne asiguram ca bugetul tau este cheltuit in mod eficient, si nu vom irosi bani cu utilizatori care nu convertesc.
Vom controla bugetul tau
Stabilim impreuna un buget lunar pe care sa il investeti pentru a atinge obiectivele propuse. Acest buget poate fi modificat in functie de rezultatele campaniei.
Vei avea o vizibilitate mai mare
Google va afisa site-ul tau deasupra celorlalte site-uri din cautarile organice. Vei obtine un trafic mai mare iar compania ta va creste in notorietate.
Te vom tine informat cu privire la rezultatele campaniilor
Periodic iti vom trimite rapoarte cu privire la rezultatele campaniilor pe care le derulam. Putem lua impreuna decizii de imbunatatire a rezultatelor campaniilor.
Administrarea campaniilor PPC
Auditam campaniile
Auditul Google Ads este procesul prin care evaluam eficacitatea contului tau de reclame. Obiectivele acestui audit sunt: descoperirea anunturilor in care se cheltuie mai multi bani decat ar trebui, identificarea noilor oportunitati, imbunatatirea procesului de administrare.
Vom realiza o analiza amanuntita ca campaniilor de reclama Google in cazul in care acestea au fost deja create. Vom incerca sa gasim imbunatatiri care se pot adduce campaniilor pentru a obtine un CPC mic si pentru a mari numarul conversiilor.
Administram campaniile
Ne ocupam de setarea si administrarea campaniilor Google Ads. Administrarea poate fi impartita in mai multe etape: crearea structurii, conceperea anunturilor, stabilirea bugetului, cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea campaniilor.
Setam si urmarim conversiile
Este absolut necesar sa urmarim conversiile in cadrul unei campanii de reclame pe Google. Ne asiguram ca urmarirea convesriilor este setata corect. Putem astfel sa evaluam cu exactitate performanta campaniilor in desfasurare si a paginilor de pe site catre care sun directionati clientii. In functie de reultatul conversiilor, putem face optimizari relevante ale contului de reclama.
Realizam si optimizam paginile de destinatie
Google Ads redirectioneaza oamenii catre pagini de destinatie, dupa ce acestia au facut click pe anunt. Optimizam paginile de destinatie, ne asiguram ca au un continut relevant care este in conformitate cu intentia de cautare a clientilor. Scopul nostru este acela de a avea pagini care convertesc.
Procesul de optimizare a unui landing page consta in imbunatatirea fiecarui element de pe pagina astfel incat sa maximizam numarul conversiilor.