Servicii identitate vizuala
Ai cautat servicii de identitate vizuala? Ai ajuns in locul potrivit! Haide sa iti transformam compania intr-un brand sau sa ii facem un refresh astfel incat clientii sa vina si sa revina la tine.
Identitatea vizuala este alcatuita dintr-un ansamblu de elemente care definesc compania. Procesul de creare al brandului are un rol foarte important la propagarea unicitatii brandului in intreaga afacere, si este o importanta carte de vizita pentru profitul businessului. Hai sa dam valoare brandului tau!
Alege sa iti prezinti brandul printr-un concept unic si cuprinzator. Iti oferim servicii de identitate vizuala pentru compania ta. Ne concentram pe crearea unei identitati memorabile si durabile, prin care scoatem in evidenta punctele forte ale afacerii. Te ajutam in acest fel sa consolidezi imaginea marcii tale si sa iti promovezi produsele / serviciile.
Echipa noastra de specialisti determina cu atentie toate elementele specifice de care este nevoie pentru a dezvolta identitatea vizuala a companiei. Aceste caracteristici au rolul de a educa si de a starni atentia clientilor.

Hai sa vedem cum iti putem face afacerea mai vizibila!
De ce este importanta identitatea vizuala

Identitatea vizuala a unei companii este compusa din toate elementele vizuale ale acelei companii. De exemplu logo-ul, fonturile si culorile – fac parte din identitatea vizuala a companiei. Identitatea vizuala are rol atat in comunicarea interna cat si in externa.
Prin elemente vizuale reusim sa transmitem elementele intangibile, cum ar fi misiunea, filozofia si valorile unei companii.
In perioada actuala, organizatiile trebuie sa intreprinda actiuni prin care sa isi creeze o imagine atragatoare, moderna si care sa inspire incredere. Obiectivul agentiei noastre de design grafic si markeing este acela de a realiza un concept vizual unic al marcii tale.
Vom crea un manual de identitate vizuala pe care afacerea ta sa il urmeze si cu ajutorul caruia sa construiti un brand care sa inspire incredere clientilor tai. Maunalul are rolul de a oferi instructiuni clare cu privire la modul in care business-ul ar trebui sa fie abordat vizual in orice situatie.
Brandul ajuta la diferentierea unei companii fata de concurenta. Un alt beneficiu este si identificarea rapida a produselor sau serviciilor pe care compania le comercializeaza.
Beneficiile implementarii procesului de barnding sunt:
- Compania ta va fi mai usor recunoscuta de catre clienti
- Iti vei construi un renume
- Vei promova compania prin diferite materiale de marketing
- Te vei diferentia de competitori
- Vei da dovada de profesionalism
Etapele procesului
Evaluarea brandului
Evaluare brand
Brandul in societate
Parerile clientilor
Analiza echipei
Analiza competitiei
Analiza competitiei
Publicul tinta
Pozitia in piata
Analiza retele sociale
Implementare
Design
Strategie de comunicare
Slogan
Identitate
Strategie de lansare
Cui ne adresam?
Elementele componente ale identitatii vizuale
Identitatea vizuala este realizata printr-un set de instrumente care urmeaza aceleasi directii. Cu ajutorul acestora se creeaza o imagine unitara pentru toate materialele din organizatie.
Iata principalele elemente din care identitatea vizuala a unei companii este formata: Logo, Slogan, Carti de vizita, Plicuri, Reviste, Brosuri, Carti, Produse si ambalaje, Pliante, Foi cu antet, Site-ul web, Tricouri, sepci, uniforme, Design interior si exterior, Alte elemente imprimate.
Daca iti este mai simplu sa discuti telefonic cu unul din specialistii nostri, contacteaza-ne si vom gasi solutia potrivita pentru afacerea ta!
+40740137398
Realizare manual de identitate vizuala

Manualul de identitata vizuala sau manualul de brand este obligatoriu pentru orice companie care doreste sa aiba o identitate viuala bine definita. Manualul cuprinde un set de reguli cu privire la modul in care identitatea brandingului poate fi utilizata. Regulile se refera in general la logo, culori, fonturi, pozitionarea elementelor etc. Cu alte cuvinte, ne referim la niste instructiuni despre cum sa utilizati elementele de branding pentru a construi o marca puternica.
Pentru a avea o imagine unitara atunci cand se promoveaza, este esential pentru o compnaie sa aiba un manual de identitate vizuala. Un manual este compus din mai multe parti.
Descrierea brandului
In acesta sectiune va fi argumentat brandul pentru cei care vor sa inteleaga mesajul, valorile si misiunea companiei.
Logo-ul si sloganul
Logo este in general cea mai valoroasa componenta a unui brand. Acest element este cel mai des utilizat in campaniile de marketing si este pozitionat pe majoritatea elementelor vizuale.
In aceasta parte a manualului vom descrie detalii privind pozitionarea pe orizontala si verticala, proportiile care trebuie respectate, dimensiunile penrtu logo sau slogan (daca exista). Tot aici vom afisa exemple de folosire corecta a logo-ului alaturi de slogan, incadrarea in pagina a logo-ului, utilizarea unui logo pe diversi suporti.
Design coerent pentru compania ta
Cromatica
O alta parte importanta a manualului este cromatica sau paletele de culori. Manualul trebuie sa specifice culorile pe care le folsim in redarea elementelor de brand si codurile acestora (RGB, CMYK) si exemple de utilizare a diferitelor nuante.
Fonturile sau tipografia
Nu trebuie sa lipseasca dintr-un manual de identitate informatii privind fonturile permise si modul de asezare a textului in diferite situatii. Vom specifica fonturile folosite, dimensiunea acestora si inaltimea intre randuri.
Materialele promotionale
In aceasta sectiune vom exemplifica utilizarea logo-ului pe diferite suporturi cu scop publicitar: flyere, panouri, rollup-uri, foi cu antet, website, bannere publicitare, carti de vizita, plicuri etc.

Descopera cum putem sa crestem afacerea ta
